KAMMERER EDINA BLISS

Szakrális utazás Mária Magdolna nyomában Dél-Franciaországba

Mária Magdolna életével kapcsolatos megértésem többnyire a saját meditációimból, látomásaimból ered. Azonban ma már rengeteg forrásból lehet tájékozódni az életéről és a Franciaországban töltött éveiről. Mindig arra bátorítottam az embereket, hogy próbálják meg először megtapasztalni, megérezni Őt. Hiszen amellett, hogy ő egy valós személy, egy tudat is, ami nagyon sok mindent megtaníthat. Így miközben vele együtt utazol a megnyílás felé, tartsd a figyelmedet a szíveden, hogy felfedezhesd a saját igazságodat vele kapcsolatban.

A názáreti hercegnő feltárta előttem a rózsavonal egy mély beavatását. Ezeket az élményeket szeretném mások számára is elérhetővé tenni, azok számára, akik hisznek Mária Magdolna útjában és akik érzik a kapcsolódást vele. Ezért a barátnőmmel, akivel ezt az utat közösen jártuk be, most a fátyol mögötti világot láthatóvá tesszük. Mária Magdolna a torony, az ég és a föld egyesülése. Egy olyan híd, amely mindig is itt volt, és csak várt, várt, hogy megmutathassa magát. S mikor elérkezett az idő, Mária Magdolna láthatóvá tett egy vele kapcsolatos mély megértést, ami elkezdte rehabilitálni az ő megítélését és a világban betöltött szerepét.
(A kép a Mária Magdolna kártyám szerzői joggal ellátott képe, a kártyacsomaggal kapcsolatban IDE kattintva találsz információt).

Mi azon az úton haladunk most végig, amit bejárt Ő is járt azok után, hogy eljött a Szentföldről. Azokért a kódokért  indulunk útnak, amelyeket ezek a helyek rejtenek, s amelyeket megérintve a szívünkben, felnyílik egy új valóság bennünk. Ezért a misztériumért indulunk útnak, hogy Mária Magdolna meggyógyíthassa mindazt bennünk, ami mélyen megsérült. Az ősbizalom az Ő jelenlétében felszabadul. Vele együtt visszatér az isteni női sugár, ami megmutatja, hogy mit jelent az odaadás, a valódiság, az élet szeretete, a valódi mélység, és a hit a mindenségben. A rózsavonal útja nem más, mint a Szeretet útja, az UTAZÁS női, spirituális vonatkozása. Ha Téged is hív ez az út, tarts velünk egy külső-belső utazáson!

🔷🔷🔷

Az első állomás St. Marie de la Mer, ahova hajóval érkezett Mária Magdolna a Szentföldről. Az itt lévő templomot – amit a három Máriának szenteltek – látogatjuk meg, ami eredetileg egy ősi Artemisz-templom helyén épült. Artemiszt szintén fűzik spirituális szálak Íziszhez, mint Mária Magdolnát, aki beavatott Ízisz papnő volt. Ha Artemiszről bővebben tájékozódnál spirituálisan, IDE kattintva találod a videóbejegyzésemet róla. Itt, ebben a kedves kis halászfaluban, egy közös invokációban mi is megérkezünk és összekapcsolódunk Mária Magdolnával, lehorgonyozzuk magunkban a küldetésünket és kérjük, hogy a belőle fakadó örömmel vezessen bennünket ezen a külső-belső utazáson. 2 napot töltünk ezen a csodálatos helyen.

St. Marie de la Mer-ben még egy fontos közös feladat vár ránk, mégpedig az amigdala megerősítése és behangolása. Az agynak ez a kis szerkezete  mandula formájú, és Mária Magdolna anagrammájaként is utalnak rá sok helyen. A mandula Iránban (Perzsiában) őshonos, és a mandula forma az  ankh tetejét, s egyben a jóni nyílását is jelenti szimbolikusan. Ez egy olyan kapu, ami felnyitja bennünk a valódi választás lehetőségét. Az agynak az a része az amigdala, ami az olyan érzelmeket irányítja, mint a harc, vagy a menekülés, de ugyanakkor az is az egyik legfontosabb szerepe, hogy a félelem szeretetté, szerelemmé tudjon átalakulni. A szervezet jólétének egyik kulcsa a test “úrajhuzalozása”, vagyis a traumák feloldása. Mária Magdolna tanítása abban rejlik, hogy a grált, vagyis a kelyhet, ami fogad mindent a világból, egy optimális erővé alakítsa. Ez a mi közös utazásunk egyik fő célja is. Felismerni a lélek erejét és halhatatlanságát, s ezt a tudást a hétköznapokban élővé tenni.

Majd elindulunk Rennes les Bains-be. Itt 3 különleges napot töltünk el. Az érkezés napján meglátogatjuk Rennes le Chateau-t, egy misztériumot járunk körbe,egy olyan rejtélyt, ami sokáig tartotta lázban az ide érkező zarándokokat. Ennek a helynek a titkából született meg Dan Brown híres regénye: a Da vinci-kód. A varázslat itt érkezik meg a szívünkbe, s a rózsa útja feltárul. A két legfontosabb állomás itt számunkra a Mária Magdolna torony és templom.

A következő napon meglátogatjuk a Montsegur-i várat, ahol katar nők és férfiak átélték a történelem egyik legsötétebb pillanatát. A kutatók szerint ők voltak a szent igazság, az ősi szövegek és a titkos tudás őrzői. Egyes források szerint a katarok birtokolták a szerelem könyvét, amely nem más, mint Jézus elveszett evangéliuma. Ez a két helyszín szorosan összekapcsolódik és segít megérteni Mária Magdolna tanításait, azt, hogy mit akart átörökíteni a világunkba.

Ezen a délutánon teszünk egy erdei sétát Ízisz kőtrónjához. Mária Magdolna ugyanis beavatott Ízisz papnő volt, így Mária Magdolna útmutatásai szerint összekapcsolódunk Ízisz misztériumával is. Ez a kőtrón egy különleges tér a rózsavonalon, egy nagyon erős energiakapu, ami a termékenységgel is kapcsolatban áll. Így ha van olyan vágy a szívedben, amelyet szeretnél valósággá formálni, azt ebben a térben megteheted, és felajánlhatod a magasabb erőknek.

Másnap délelőtt elutazunk a kőkori tündér-dolmenhez, ami egy fenyőerdő közepén található. Több forrás szerint a druidák termékenységi rituálékat tartottak itt, áldozatokat hoztak ide a tündéreknek, hogy megkapják, amire a szívük vágyik.

Délután elmegyünk ahhoz a patakhoz, ahol egymásba fut a sós és az édes víz, ahol Mária Magdolna keresztelt meg embereket és áldást adott nekik. Ebben a csodás térben tovább hangoljuk az amigdalát, ez segít abban, hogy jobban kapcsolódjunk az intuíciónkhoz és bátrabban használjuk azt. Az érzelmi fájdalomtestünket gyógyítjuk majd együtt a víz segítségével és átlényegítjük magunkat a sérüléseinken, hogy a belső békénkből és erőnkből reagáljunk életünk kihívásaira.

Utána ellátogatunk még a szerelmesek forrásához. Hiszen Mária Magdolna története nem létezik Jézus nélkül. A yin és a yang, a férfi és női részünk egységét fogjuk itt ünnepelni és átadjuk magunkat a bennünk élő szerelemnek. Egy csodálatos rituálé segít majd bennünket abban, hogy lebontsuk a félelmeinket, a gátlásainkat, és megnyíljunk a valódi szerelemnek. Ez a beavatódás nem függ párkapcsolattól, hiszen ez a bennünk lévő férfi és női oldal egyesüléséről szól. Egy olyan misztérium, ami segít átélni, hogy a szerelem kód miről is szól igazán. Az isteni női sugarat ismerni annyit tesz, mint elmélyíteni a szakralitást és szentként ismerni és szeretni a nőiség minden arcát. Megérezzük, hogy mit jelent találkozni a lényünkön belül ezzel a nőiességgel, amely túlmutat a fizikai formán és az általánosan ismert női szerepeken. Ahogy ébred bennünk Mária Magdolna rózsája, úgy tágul ki minden bennünk, amit a világról hittünk, és békében alakulnak át a tévhitek valódi erővé.

🔷🔷🔷

Közös utazásunk utolsó állomása Saint-Maximin-la-Sainte Baume. Itt megnézzük azt a székesegyházat, ahol Mária Magdolna koponyáját őrzik. Elkezdünk ráhangolódni a búcsúra, felkészülünk arra, hogy lassan a Fekete Madonna elenged bennünket, s átad egy olyan gyógyító energiának, amelynek tükrében felismerhetjük azt, akik valójában vagyunk. A fekete Madonna a fényerőt hordozza magában, s megmutatja, hogy hogyan lehet látni a sötétben. Megérezzük, hogyan húz be ez mély sötétség egy barlang mélyére, hogy megtaláljuk magunkban a fényt. Hiszen Ő a Krisztusi fény női lélekeszenciája, ami felnyitja bennünk az együttérzés és a megbocsátás erejét.

Másnap pedig egy különleges sétára indulunk fel a hegy tetejére, ahol egy hatalmas barlangtemplomot látogatunk meg. Egy csendes zarándoklatban megyünk fel a hegy tetjére, hogy egészen befelé tudjuk a figyelmünket fordítani, mire elérjük a barlang kapuját. Itt élte Mária Magdolna az utolsó éveit, itt fogadta a legtöbb hozzá zarándoklót gyógyítással, odaadással, fénnyel. Mi is elmegyünk hát hozzá, hogy megkapjuk azt a lezárást, ami a külső utazásunk lezárása, ugyanakkor a belső átváltozásunk, az új utazásunk kezdete. Elsimítjuk a belső élményeket, és ahogy megérkeztünk, úgy el is búcsúzunk Tőle. S innentől kezdve mindenki a saját szívében találja majd meg a kapcsolatot hozzá.

R É S Z L E T E K

🔺 Az utazás időpontja: május 20. – május 27.
🔺 Az utazás ára: 420.000.- Ft + a repülőjegy (Marseille-be repülünk).

🔺 Barátnőm Nagy Annamária segít az utazással kapcsolatban. Vele az ancsamari@yahoo.com emaill címen keresztül tudod felvenni a kapcsolatot. Ancsa segít majd a repülőjegy foglalálsban is.

🔺 Arra kérünk, hogy ne nagy bőrönddel gyere (a köztes utakat bérelt autókkal tesszük meg és a kényelmes utazáshoz a kis bőrönd a praktikus). Tehát a repülőjegy vásárláskor egy kézi táska és egy kabin bag-et célszerű venni.

🔺 Az ár (a 420ezer Ft) tartalmazza a különböző helyszíneken a szállást, az autóbérlést, az üzemanyagot, autópálya díjakat, Ani Williams koncertjét, a helyszíneken a belépőket, de nem tartalmazza az étkezéseket. Ezt mindenkinek magának kell majd megoldnaia.

🔺Az utazásra a barátnőmnél és kolléganőmnél, Nagy Annamáriánál lehet majd jelentkezni. A technikai információkkal kapcsolatban minden segítséget megad, én pedig szívesen válaszolok a programmal kapcsolatos kérdésekre. Minden résztvevőt időben fogunk tájékoztatni arról, hogy mit érdemes hozni, mivel kell készülni.

🔺A részvételt a repülőjegy megvételével és 40ezer Ft előleggel tudod biztosítani. A fennmaradó összeget, ha könnyebb úgy számodra, két részletben is el lehet majd elutalni. Jelentkezéskor minden további részletet megadunk.

Remélem Veled is találkozunk ezen a csodás utazáson!
Szeretettel: Edina és Ancsa🌺

Bővebb információ:
Kammerer Edina Bliss
edina.kammerer@gmail.com
+36 20 399 7177

A cikket saját fotókkal és szerzői joggal ellátott képekkel illusztráltuk.

error: Content is protected !!